5 Şubat 2014 Çarşamba

Aöf tatilim :)

Ben bunu tam bir tatil olarak değerlendiriyorum neden derseniz; Özel bir dershanenin aöf derslerini alıyorum ve dershane 25-26 ocak sınavı sonrası 1 aylık tatile girdi. Ben de bu sürede kendime fırsatlar yarattım.
Kitap okumaya başladım.

  Bakalım neler okumuşum;
Ahmet BATMAN' a Teşekkür ederim böyle mükemmel bir kitap yazdığı için.  Her metnin altında yazan ufak sözlere bayıldım. 4 günde bitirdim ama öylesine değil tat alarak okudum ki tadı damağımda kalınca Soğuk Kahve' yi de aldım.
Ancak bitirmeden amcamın kızlarına kaptırdım =) Napalım canları sağolsun. Baktım kitap elden gitti doğru kitapçının yolunu tuttum. Sağolsun bizim kitapçımız Sinan abimiz bana hemencecik sormadan bu tam sana göre diyerek Kahraman TAZEOĞLU' nun Bukre eserini verdi =)

       
Şimdi ise Bukre' nin hayatında kendimi arıyorum.  Peki ya siz? =)

2 yorum: