11 Şubat 2014 Salı

Pet shopdan aldım 1 tane eve geldim 1000 tane =)



Dün diş tedavimden sonra pet shop'a gittim.Uzun zamandır istediğim bir balık türü olan lepisteslerden bir tane aldım. Şimdi diyeceksiniz 'neden 1 minicik balık 2 olsa olmaz mı? Hemen cevaplıyorum akvaryumum 15 lt ve ancak bi tane bakmama müsait her neyse ben balığımı büyük bir heyecanla koydum akvaryumumun içine bide isim verdim PRENSES dün bütün gün o beni ben onu izledik baktım bi durgun bi hareketsiz gittim pet shop'a ilaçlar vs aldım, akvaryumun içini döktüm yıkadım ilaç damlattım. Bugün sabah baktım dipte duruyor kpss dersim vardı gittim. Geldim ki ne göreyim bakınnnnnnnnnnn;



Bir sürü torunum olmuş =) Bu genç yaşımda anneanne oldum =) Anne anneleri yesin onları kuzucuklarım benim =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder