11 Şubat 2014 Salı

Diş tedavim vardı =))


Diş tedavisi oluyorum bu aralar şekil bozukluğu hat safadaydı ve son çare porselen diş yaptırmayı kafaya koydum. Koydum koydum ama yaşıma uygun bi tedavi değil diye canım doktorum Nazan Başaraner hanım( Alsancak diş hastanesindedir kendisi ) beni porselen yaptırmamam konusunda ikna etti ve dolgu yöntemi ile diş aralıklarımı ve mini minnacik olan kesici dişimi harika bir şekilde yaptı. İnanın ki ağlamakla gülmek arası bi duygu yaşadım. Çünkü dişlerim ben kendimi bildim bileli eciş bücüşdü ve gülmeyi geçtim ağzımı açıp konuşmaya utanıyordum. Kısacası ben çok mutluyum. Onca yıldır özellere gittim bir sürü tedavi uygulandı ancak hiç birisi bir sonuç vermedi. Eğer sizde İzmir de oturuyorsanız özellere boşuna para dökmek yerine Alsancak Diş Hastanesine gidin emin olun menmun kalacaksınız.  Özellikle 21 ve 22 poliklinik doktorlarına gidin hepsi birbirinden cana yakın tatlı doktorlar =》


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder